Velkommen til IT-blogger.dk's forum. Du kan her læse alle tidligere indlæg, men for at skrive spørgsmål og svar, skal du oprette en gratis bruger.

Chromecast flimrer når jeg ser TV

Her kan du læse om streaming og streaming enheder
Besvar
Brugeravatar
Forumbot

Chromecast flimrer når jeg ser TV

Indlæg af Forumbot » 16. mar 2018, 14:16

Jeg har lige købt den nye Chromecast, men jeg har det problem at hvis jeg ikke anvender den, dvs. ser almindelig TV, så får den mit almindelige TV til at flimre. Jeg er så nødt til at fjerne Chromecasten fra HDMI porten, hver gang jeg ikke bruger den.

Hvad er problemet her?
Dette indlæg er automatisk overført fra det gamle forumsystem eller fra en supporthenvendelse, og forfatter og dato er dermed ikke ajourført

Brugeravatar
andreas
Site Admin

Re: Chromecast flimrer når jeg ser TV

Indlæg af andreas » 16. mar 2018, 14:17

Hmm…det lyder mærkeligt. Det kan være det er en software fejl ved produktet. Hvis det er tilfældet vil det automatisk blive rettet ved næste opdatering, fordi Chromecast opdaterer automatisk.
Andreas Andersen
IT-blogger.dk

Brugeravatar
Forumbot

Indlæg af Forumbot » 16. mar 2018, 14:17

Hej Line

Jeg har haft samme problem.

Løste det ved at købe et hdmi-forlængerkabel.

Måske værd at prøve !.

Mvh

Benjamin
Dette indlæg er automatisk overført fra det gamle forumsystem eller fra en supporthenvendelse, og forfatter og dato er dermed ikke ajourført

Brugeravatar
Forumbot

Indlæg af Forumbot » 16. mar 2018, 14:17

Hej Line

Forsøgte du med det HDMI forlænger kabel og hjalp det?

Jeg har nemlig samme problem

Besvar