Velkommen til IT-blogger.dk's forum. Du kan her læse alle tidligere indlæg, men for at skrive spørgsmål og svar, skal du oprette en gratis bruger.

Hvordan ændre jeg administrator

Her kan du stille spørgsmål til Windows
Besvar
Brugeravatar
Forumbot

Hvordan ændre jeg administrator

Indlæg af Forumbot »

Hej. Vi har netop købt en laptop installeret med Windows 10. I den forbindelse ville jeg lave det således, at min mand og jeg fik mulighed for at logge ind – hver især. Desværre endte de med at jeg fik mig selv registreret som administrator, og nu kan jeg ikke finde ud af at slette mig selv igen, og oprette min mand som administrator. Jeg har i desperation været inde på siden hvor man kan oprette et familiemedlem og valgt voksen, og skrevet min mands mailadresse, (for i det mindste at få ham oprettet) men det bliver ikke accepteret (han har en g-mail) og vil under ingen omstændigheder ændre mailadresse.

Som det sikkert fremgår så har jeg ikke vanvittig meget forstand på pc’er og min mand har endnu mindre. Er der mon håb for mig?

Venlig hilsen

Vivian
Dette indlæg er automatisk overført fra det gamle forumsystem eller fra en supporthenvendelse, og forfatter og dato er dermed ikke ajourført
Besvar