Velkommen til IT-blogger.dk's forum. Du kan her læse alle tidligere indlæg, men for at skrive spørgsmål og svar, skal du oprette en gratis bruger.

Anbefal god tablet

Her kan du stille spørgsmål til computere og tablets
Besvar
Brugeravatar
Forumbot

Anbefal god tablet

Indlæg af Forumbot » 16. mar 2018, 14:20

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at købe en tablet, men jeg har absolut ingen forstand på hvilken der er god og synes det er svært at finde rundt i junglen af tablets. Derfor håber jeg at der sidder en ekspert derude, der kan rådgive mig og anbefale en god tablet og hvor mange GB der er godt at have.

Den må helst ikke være alt for dyr, da jeg ikke har penge til at smide flere tusinder kr efter et stykke elektronik. På den anden side vil jeg så også hellere betale 1000 kr. ekstra for kvalitet, end købe noget der alligevel er ubrugeligt.

Det jeg gerne vil bruge den til er at læse bøger, gå på internettet og se film.
Dette indlæg er automatisk overført fra det gamle forumsystem eller fra en supporthenvendelse, og forfatter og dato er dermed ikke ajourført

Brugeravatar
andreas
Site Admin

Re: Anbefal god tablet

Indlæg af andreas » 16. mar 2018, 14:20

Jeg har selv en Acer Iconia Tab, der ikke koster mere end 1500 kroner. Den fungerer fint stabil og er 10″, så man også kan læse og surfe på den. Her er 7″ altså nogle gange for lille. Jeg bruger den også til at se Netflix film på. Den er heller ikke særlig dyr, så den ville jeg gå efter.
Andreas Andersen
IT-blogger.dk

Besvar