Velkommen til IT-blogger.dk's forum. Du kan her læse alle tidligere indlæg, men for at skrive spørgsmål og svar, skal du oprette en gratis bruger.

Hvor er Internet Explorer i Windows 10?

Her kan du stille spørgsmål til Windows
Besvar
Brugeravatar
Forumbot

Hvor er Internet Explorer i Windows 10?

Indlæg af Forumbot »

Jeg har opgraderet min computer til Windows 10, men herefter kan jeg ikke finde Internet Explorer. Er Internet Explorer fjernet fra Windows 10? Jeg har prøvet at søge og lede i startmenuen, men kan ikke finde den.
Dette indlæg er automatisk overført fra det gamle forumsystem eller fra en supporthenvendelse, og forfatter og dato er dermed ikke ajourført

Brugeravatar
andreas
Site Admin

Re: Hvor er Internet Explorer i Windows 10?

Indlæg af andreas »

Du kan f.eks. åbne IE inde fra Edge, ved at trykke på menuknappen og vælge “Åbn med Internet Explorer”. Så åbner den websiden i IE i stedet. Herudover findes den også i startmenuen.

Når det er sagt, er det nok en god ide at begynde at vænne sig til at IE er på vej ud og i fremtiden ikke vil blive opdateret. Dette gør jo at den bliver mere usikker at anvende og mange websider vil i fremtiden ikke være tilpasset IE. Det kan derfor være en god ide at vænne dig til at bruge Edge i stedet, eller alternativt vælge Chrome eller Firefox.
Andreas Andersen
IT-blogger.dk

Besvar